!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

 URZAD GMINY W BRZEŹNICY

UL. KRAKOWSKA 109

34-114 BRZEŹNICA

 

ogłasza nabór na wolne od dnia 1 stycznia 2016 roku stanowisko urzędnicze  - SEKRETARZ GMINY BRZEŹNICA

 

 

Ogłoszenie Nr K.210.1.2015

Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopad 2015r.

 

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne):

  1. Spełnienie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202) określonych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych,
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne),
  3. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
  4. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu OFFICE, oprogramowania LEGISLATOR do sporządzania elektronicznej formy Uchwał oraz
  5. Znajomość przepisów ustaw:

- o samorządzie gminnym,

- o pracownikach samorządowych,

- o finansach publicznych,

- kodeksu postępowania administracyjnego,

- kodeksu wyborczego,

- o ochronie danych osobowych,

- o dostępie do informacji publicznej

- kodeksu pracy.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

    1. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, kierowania zespołem, delegowania zadań, dobrej organizacji pracy i myślenia strategicznego,
    2. samodzielność, zdolność podejmowania decyzji, odporność na stres,
    3. dyspozycyjność,
    4. rzetelność, odpowiedzialność,
    5. wysoka kultura osobista,

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

-       opracowywanie projektu statutu i projektów statutów jednostek pomocniczych gminy oraz ich zmian,

-       opracowywanie projektów Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy Urzędu, Regulaminu okresowych ocen pracowników, oraz innych regulaminów dotyczących pracy Urzędu Gminy, których wymóg sporządzenia wynika z przepisów prawa.

-       wdrażanie i kontrola przestrzegania Regulaminu Organizacyjnego i innych Regulaminów regulujących pracę Urzędu Gminy,

-       nadzór nad komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w ramach kontroli zarządczej i kontroli wewnętrznej,

-       sporządzanie zakresów zadań poszczególnych referatów, zakresu kompetencji referatów, projektów podziału Referatów na stanowiska pracy oraz innych dokumentów w sprawach pracowniczych,

-       nadzór nad dyscypliną, organizacją pracy w Urzędzie oraz obsługą interesantów,

-       inicjowanie usprawnień, upowszechnianie nowoczesnych metod organizacji pracy,

-       koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,

-       sprawowanie bieżącej kontroli nad terminowym wykonywaniem zadań przez komórki organizacyjne Urzędu Gminy i gminne jednostki organizacyjne,

-       wnioskowanie w sprawach awansowania, nagradzania oraz udzielania kar pracownikom,

-       rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami i referatami oraz zapewnienie prawidłowej współpracy i komunikacji pomiędzy pracownikami komórek organizacyjnych urzędu,

-       nadzór nad udostępnianiem informacji publicznej,

-       dokonywanie ocen pracowników bezpośrednio podległych Sekretarzowi,

-       zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,

-       koordynacja pracy biura Rady Gminy w tym:

-     

  1. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady Gminy oraz innych materiałów na posiedzenia komisji i sesji Rady Gminy,Opracowywanie tekstów jednolitych uchwał.
  2. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
  3. nadzór merytoryczny nad obsługą Rady Gminy i jej komisji,
  4. udział w sesjach i komisjach Rady Gminy,
  5. prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy,
  6. przekazywanie uchwał Rady Gminy do Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
  7. przekazywanie do publikacji aktów prawa miejscowego,
  8. przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych,

-       przygotowywanie projektów porozumień i umów,

-       Opracowywanie projektów pełnomocnictw i imiennych upoważnień dla pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych do podejmowania działań lub wykonywania określonych czynności w imieniu Wójta.

-       nadzór merytoryczny nad przygotowywaniem zarządzeń Wójta przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz nadzór nad realizacją uchwał i zarządzeń,

-       przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,

-       podpisywanie pism i decyzji w granicach upoważnienia udzielonego przez Wójta,

-       prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków wpływających do Urzędu Gminy,

-       nadzorowanie przepływu wniosków, skarg i podań oraz kontrolowanie sposobu ich załatwienia,

-       sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami Urzędu zgodnie ze schematem organizacyjnym,

-       dekretowanie poczty oraz faktur,

-       przyjmowanie oświadczeń majątkowych od pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podległych,

-       prowadzenie rejestru instytucji kultury,

-       prowadzenie ewidencji szkół i placówek oświatowych,

-       kierowanie Urzędem i wykonywanie czynności na podstawie udzielonego pełnomocnictwa w czasie nieobecności lub niemożności wykonywania swej funkcji przez Wójta,

-       prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych w Urzędzie oraz dokumentacji pokontrolnej,

-       współpraca z przedstawicielami organów kontroli zewnętrznej w zakresie zapewnienia warunków i środków niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia kontroli w Urzędzie,

-       koordynacja udzielania wyjaśnień oraz przygotowywania przez pracowników projektów odpowiedzi na wnioski i zalecenia pokontrolne organów kontroli zewnętrznej,

-       wykonywanie funkcji kierownika Referatu Organizacyjnego i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydzielonymi komórkami organizacyjnymi,

-       wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec wójta poza rozwiązywaniem i nawiązywaniem stosunku pracy i ustalaniem wynagrodzenia.

-       kierowanie pracami Komisji Inwentaryzacyjnej i stałej Komisji Likwidacyjnej,

-       koordynacja prac związanych z organizacją wyborów do organów jednostek pomocniczych, ławników do sądów, oraz spisami,

-       opracowywanie projektów pełnomocnictw i imiennych upoważnień dla pracowników Urzędu do podejmowania w imieniu Wójta decyzji z zakresu administracji publicznej,

-       Sprawowanie nadzoru (wspólnie ze stanowiskiem ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych) nad systemem alarmowania członków gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, a w sytuacjach kryzysowych zapewnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji oraz prowadzonych czynności.

 

4. WARUNKI PRACY:

    1. Wymiar czasu - 1 etat,
    2. Praca na stanowisku zarządzającym, decyzyjnym, wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych,
    3. Praca o charakterze administracyjnym, siedząca, chodząca, wymagająca wyjazdów w teren, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. Biuro mieści się na pierwszym piętrze budynku urzędu gminy: Brzeźnica ul. Krakowska 109.

5. INFORMACJA:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

 

6. WYMAGANE DOKUMENTY:

    1. List motywacyjny
    2. życiorys (CV)
    3. Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    4. kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
    5. Kserokopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
    6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    7. Oświadczenie o stanie zdrowia,
    8. Oświadczenie o niekaralności i korzystaniu w pełni z praw publicznych.

Uwaga!

 

Dokumenty wymienione w pkt 6 lit. a-b, f-h muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

Kserokopie dokumentów wymienionych w pkt 6 lit. c, d, e - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

SKŁADANIE OFERT:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica (dziennik podawczy lub sekretariat) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica pow. wadowicki, woj małopolskie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Brzeźnica ” do dnia 27 listopada 2015 roku do godz. 14.00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Rozmowa kwalifikacyjna obejmować będzie m.in. pytania przekrojowe z zakresu znajomości przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych” (Dz.U.2014 poz.1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202).

Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie Internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.

 

Wójt Gminy Brzeźnica

mgr inż. Bogusław Antos

 

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170