Ogłoszenie nr 500078416-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
Gmina Brzeźnica: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości 1.700.000,00 zł. na finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Brzeźnica w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621631-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeźnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53781700000, ul. ul. Krakowska 109, 34114 Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (url): www.brzeznica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości 1.700.000,00 zł. na finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Brzeźnica w 2017 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZI.271.342.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego na następujących warunkach: a) Przeznaczenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2017 w budżecie gminy Brzeźnica, b) Kwota kredytu: 1.700.000,00 zł ( słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) c) Rodzaj kredytu: długoterminowy, d) Okres kredytowania: od uruchomienia transzy do 30 grudnia 2022,r e) Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy na rachunek podstawowy Gminy Brzeźnica. Termin przekazania środków uzgodniony zostanie z wykonawcą. f) karencja w spłacie kapitału : do 30 marca 2018 r.( bez kapitalizacji odsetek) g) spłata kapitału będzie następować w okresach kwartalnych : - spłata I-szej raty kapitałowej nastąpi 30 marca 2018 , ostatniej – 30 grudnia 2022r. h) oprocentowanie kredytu zmienne wg stopy WIBOR 3M (wg notowania ustalonego z drugiego dnia kalendarzowego przed miesięcznym okresem obrachunkowym). W przypadku braku notowania stawki WIBOR 3M dla danego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się notowania z dnia poprzedniego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M plus stała marża banku w skali roku od faktycznego zadłużenia. i) Spłata odsetek – naliczane na koniec każdego miesiąca od faktycznego zadłużenia i spłacane w terminie do 14-tu dni od wystawienia noty odsetkowej, j) Obowiązek banku do informowania na piśmie kredytobiorcy co najmniej na siedem dni roboczych przed terminem płatności o wysokości odsetek. Informacja o wysokości należnych odsetek udzielana przez bank na piśmie może być przesłana na siedem dni roboczych przed terminem płatności pocztą elektroniczną na adres : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a następnie potwierdzenia oryginałem tego dokumentu dostarczonego pocztą, k) Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco, l) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. ł) Zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 187000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 115952.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115952.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141126.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oryginał Pisma >> pobierz