!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

URZĄD GMINY W BRZEŹNICY ogłasza drugi nabór na wolne stanowisko podinspektor ds. inwestycji

URZĄD GMINY W BRZEŹNICY

34-114 BRZEŹNICA 57

 

ogłasza drugi nabór na wolne stanowisko podinspektor ds. inwestycji w Urzędzie Gminy Brzeźnica

wymiar czasu pracy – pełny etat

 

Wymagania niezbędne:

·         obywatelstwo polskie,

·         pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

·         niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·         nieposzlakowana opinia,

·         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,

·         wykształcenie co najmniej średnie techniczne o specjalności związanej z budownictwem oraz posiadany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej w zakresie przygotowania, realizacji inwestycji lub wykształcenie wyższe o specjalności związanej z budownictwem oraz posiadany co najmniej 2-letni staż pracy zawodowej,

·         znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,

·         znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego w tym ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o finansach publicznych,

·         znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

Wymagania dodatkowe:

·         preferowane  uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi i wykonywaniem nadzoru inwestorskiego,

·         znajomość obsługi komputera w tym pakietów biurowych i informatycznych programów kosztorysowych,

·         umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz wykonania dokumentacji technicznej

·         umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,

·         łatwość podejmowania decyzji.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

·         przygotowywanie oraz prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych,

·         przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji,

·         prowadzenie spraw związanych z realizacją robót drogowo-mostowych, wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego łącznie z naliczaniem opłat,

·         wydawanie uzgodnień do decyzji o warunkach zabudowy,

·         uzgadnianie i wydawanie warunków zjazdów z drogi gminnej,wydawanie oświadczeń o dostępie do drogi publicznej (zgodnie z prawem budowlanym),

·         uzgadnianie projektów ogrodzeń od strony dróg gminnych,

·         koordynacja i nadzór realizacji zadań inwestycyjnych,

·         udział w przekazywaniu placu budowy, udział w pracach komisji odbioru robót,rozliczenie końcowe inwestycji pod względem rzeczowo-finansowym dokumentem OT,

·         udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków pozabudżetowych  w zakresie dokumentacyjnym i finansowym,

·         przygotowywanie planów inwestycyjnych niezbędnych do konstrukcji budżetu na dany rok,

·         udział w pracach komisji przetargowych.

Wymagane dokumenty:

 

·         list motywacyjny,

·         życiorys (CV),

·         kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

·         kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

·         kserokopie świadectw pracy,

·         kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

·         oświadczenie o niekaralności.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Brzeźnicy (dziennik podawczy lub sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. inwestycji” w terminie do dnia 28 kwietnia 2009 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Doręczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista kandydatów spełniających wymogi określone w ogłoszeniu.

Z wytypowanymi kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, a o jej terminie

kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Brzeźnica, Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, 34-114 Brzeźnica 57.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przeważanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).

 

 

 

Brzeźnica, dnia:  2009-04-14                                                      Wójt Gminy Brzeźnica

                                                                                                     mgr inż. Bogusław Antos

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170