Ogłoszenie Nr K.210.1.2014
Data ukazania się ogłoszenia: 9 stycznia2014 r.
URZAD GMINY W BRZEŹNICY
UL. KRAKOWSKA 109
34-114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - GEODETA W REFERACIE INFRASTRUKTURY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne):
- Spełnienie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) określonych dla stanowisk urzędniczych,
- Wykształcenie co najmniej średnie o kierunku geodezyjnym oraz posiadany co najmniej 5 letni staż pracy zawodowej (w administracji samorządowej, w urzędach i instytucjach państwowych, w przedsiębiorstwach geodezyjnych lub prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie geodezji i kartografii),
- Znajomość przepisów prawnych i problematyki w zakresie geodezji i gospodarki nieruchomościami,
- Wiedza o ustroju i zadaniach gminy, jednostek organizacyjnych gminy (w szczególności ustawy o samorządzie gminnym),
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej i ustawy o ochronie danych osobowych.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- Preferowane wykształcenie wyższe,
- Mile widziane posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu geodezji,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista,
- Biegła znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny i inne programy pakietu MS Office).
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Regulacja stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi gminne.
- Prowadzenie postępowań z zakresu rozgraniczenia nieruchomości.
- Prowadzenie postępowań z zakresu zatwierdzania podziału nieruchomości.
- Analiza dokumentów własnościowych nieruchomości gminnych.
- Występowanie z wnioskami do Wojewody w celu wydania decyzji o nabyciu gruntów przez Gminę.
- Występowanie z wnioskami do Sądu Rejonowego w celu regulacji stanu prawnego gruntów, w tym z wnioskami o stwierdzenie nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz gminy przez zasiedzenie.
- Przygotowywanie wniosków związanych z zakładaniem i zmianami w Księgach Wieczystych.
- Współdziałanie z sądami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań związanych z komunalizacją mienia.
- Uczestnictwo w rozprawach sądowych w zakresie prowadzonych spraw.
- Reprezentowanie Gminy przy ustalaniu i przyjęciu granic nieruchomości.
- Współpraca przy sporządzaniu sprawozdań i informacji o stanie mienia komunalnego.
- Sporządzenie wniosków związanych z wywłaszczaniem nieruchomości.
- Pomoc w analizie aktów notarialnych pod względem kwalifikacji do opłaty planistycznej.
- Pomoc w analizie wniosków o wydanie postanowień pozytywnie opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości w zakresie ustalania prawa do nieruchomości.
- Udział w pracach komisji ds. inwentaryzacji mienia komunalnego.
- Wprowadzanie danych do systemu EMUIA (Ewidencja Miejscowości Ulic i Adresów), oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie.
- Prowadzenie spraw z zakresu przygotowania, realizacji i przekazania do użytkowania inwestycji gminnych.
- Stosowanie obowiązujących w Urzędzie Gminy procedur kontroli zarządczej.
- Wykonywanie innych czynności na doraźne zlecenie Wójta Gminy, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy.
4. WARUNKI PRACY:
- Wymiar czasu- 1 etat,
- Praca o charakterze administracyjno biurowym (biuro na II piętrze budynku urzędu), siedząca, chodząca, wymagająca wyjazdów w teren, kontaktów z instytucjami, sądem i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań.
5. Informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny
- życiorys (CV)
- Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
- Kserokopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Oświadczenie o stanie zdrowia,
- Oświadczenie o niekaralności i korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica (dziennik podawczy lub sekretariat) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica pow. wadowicki, woj małopolskie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Geodeta w Referacie Infrastruktury i Zamówień Publicznych” do dnia 20 stycznia 2014 roku (poniedziałek) do godz. 15.30.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Doręczone dokumenty zostaną poddane analizie, w wyniku której zostanie sporządzona lista wytypowanych kandydatów.
Wytypowani kandydaci zostaną poinformowani drogą telefoniczną lub na adres e-mail o dopuszczeniu do rozmowy kwalifikacyjnej.
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 22 stycznia 2014 roku (środa) o godz.11 w sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Brzeźnica (pokój nr 3).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U.2002 Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).”
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie Internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos