!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Marka Lokalna Doliny Karpia

dolina karpia-10majaStowarzyszenie Dolina Karpia działając jako Lokalna Grupa Rybacka realizuje zadanie dotyczące budowy Marki Lokalnej Doliny Karpia.

Marka lokalna jest narzędziem promocji produktów stosowanym w różnych miejscach na świecie, w tym również w Polsce. Siła marki lokalnej leży w produktach pod nią sprzedawanych oraz w regionie, z którym jest związana. Marka lokalna oprócz informacji o jakości produktu, niesie wartości dodane – pozytywne skojarzenia z miejscem lub przedmiotem. Dzięki temu stanowi swoistą rekomendację dla produktów oraz buduje przyjazne relacje klientów z regionem i producentami.

W ramach zadania zostały przewidziane następujące działania:

  • Przygotowanie, dystrybucja oraz analiza ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców, turystów odwiedzających Dolinę Karpia oraz losowo wybranych osób z różnych obszarów kraju. Badanie ankietowe ma na celu wskazanie miejsc najchętniej odwiedzanych przez turystów;
  • Przeprowadzenie spotkania z dziećmi w dwóch wybranych szkołach w Dolinie Karpia dot. promocji regionu pn. „Mój region pod szczęśliwą łuską”;
  • Przeprowadzenie wywiadów z usługodawcami oraz producentami z terenu Doliny Karpia;
  • Zorganizowanie spotkania z samorządowcami, osobami z sektora rybołówstwa śródlądowego, właścicielami restauracji i innych lokali gastronomicznych celem zaprezentowania wyników ankiet oraz oczekiwań turystów;
  • Opracowanie logotypu Lokalnego Znaku Promocyjnego Doliny Karpia;
  • Przygotowanie raportu „Badanie potencjału i wartości obszaru Doliny Karpia pod kątem wprowadzenia marki lokalnej” (opracowanie wyników ankiet, podsumowanie spotkań w szkołach i z usługodawcami/producentami), wywiadów z usługodawcami/producentami, określenie potencjału wprowadzenia znaku promocyjnego oraz opracowanie rekomendacji dla LGR odnośnie wdrażania marki lokalnej);
  • Opatentowanie Lokalnego Znaku Promocyjnego Doliny Karpia, którego stosowanie w przyszłości zapewni rozwój Doliny Karpia pod kątem gospodarczym. Rozpowszechniony zostanie wśród usługodawców i producentów celem etykietowania produktów lokalnych Doliny Karpia oraz usług.

 

Serdecznie zachęcamy do wypełnienia poniższej Ankiety.

 

Wypełnij Ankietę

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170