Projekt „Nowe możliwości – nowe szanse” poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0016/15
ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ
Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu
- Opis przedmiotu zamówienia
Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.
Usługa obejmuje następujące zabiegi:
Nazwa zabiegu |
ilość zabiegów |
TENS odcinka lędźwiowego |
40 |
SOLUX odcinka lędźwiowego |
20 |
LASER odcinka lędźwiowego |
20 |
Kinezyterapia |
20 |
Masaż grzbietu i brzucha PNF |
10 |
Ćwiczenia obręczy barkowej |
40 |
Ćwiczenia obręczy biodrowej |
20 |
Masaż klasyczny kręgosłupa |
10 |
Masaż klasyczny odcinka piersiowego |
10 |
Masaż klasyczny odcinka lędźwiowego |
10 |
Ćwiczenia mięśni tułowia |
20 |
Ćwiczenia mięśnia 4 głowego uda |
10 |
Ćwiczenia czynno-bierne kończyny górnej |
10 |
Masaż obręczy barkowej i biodrowej |
10 |
Masaż odcinka szyjno - lędźwiowego |
10 |
II. Warunki współpracy:
- Umowa cywilno-prawna realizowana w okresie od podpisania umowy do 20.12.2017
- Usługa realizowana w pomieszczeniach udostępnionych przez Wykonawcę lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Brzeźnica.
III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Pomieszczenie udostępnione przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi powinno znajdować się na terenie gminy Brzeźnica lub odległości nie większej niż 15 km od miejscowości Brzeźnica.
- Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług rehabilitacji.
- Wykonawca posiada wyposażenie pozwalające na realizację wszystkich zabiegów wymienionych w pkt I.
Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.
IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto - 100 %
Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:
P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.
gdzie:
Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
P1 - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.
Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
- W druku „formularz oferty” – należy podać cenę netto i brutto każdego z zabiegów wymienionych w pkt 1 – opis przedmiotu zamówienia.
- Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
- W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
- Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po(zł/ gr).
- Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.
V. Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty na wzorze załączonym do rozeznania, należy przesłać na adres : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub osobiście w siedzibie GOPS Brzeźnica, ul. Krakowska 111 – 34-114 Brzeźnica, do dnia 14.03.2017r. do godz. 9.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.
VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi oraz ilości zabiegów.
- Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.
Załączniki do pobrania:
1. | Formularz Ofertowy | pobierz |