Projekt „Nowe możliwości – nowe szanse” w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0016/15
Brzeźnica 09.02.2017
PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY
- Przedmiot zamówienia:
Opis przedmiotu usługi
Realizacja szkolenia w ramach projektu: „Nowe możliwości – nowe szanse” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzeźnicy z zakresu: Trening autoprezentacji.
Szczegółowy zakres szkolenia:
Trening autoprezentacji: doskonalenie umiejętności kreowania pożądanego wizerunku osobistego. Uczestnik zajęć uczy się nadawania komunikatów werbalnych i niewerbalnych, które sprzyjają wywieraniu pożądanego wrażenia, na przykład pozyskiwanie sympatii lub budowania autorytetu.
- Warunki współpracy:
- Umowa cywilno - prawna.
- Termin realizacji szkolenia: 17-18.02.2017.
- Miejsce realizacji szkolenia: Ośrodek zapewniony przez Zamawiającego.
- Ilość grup: 1 grupa.
- Ilość uczestników: do 15 osób na grupę.
- Ilość godzin szkoleniowych na grupę: 16h – 8 godzin dziennie – godzina szkoleniowa wynosi 45 minut.
- Zamawiający finansuje nocleg oraz wyżywienie dla trenera.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zapewni:
- Materiały dla uczestników szkolenia.
- Sprzęt potrzebny do realizacji szkolenia
- Informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego:
W ramach procesu wyboru wykonawcy usługi przeprowadzono następujące działania:
- zamieszczono rozeznanie dostępnej oferty na stronie internetowej www.brzeznica.pl oraz www.bip.malopolskie.pl/ugbrzeznica
- Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego
- Centrum Szkoleń Wielozawodowych ”DELTA” - wpłynęło 09.02.2017, godzina 8.57, koszt za godzinę 47,47 zł. – powyżej 5 szkoleń
- InfoBIzTech Monika Pietroń – wpłynęło 09.02.2017, godzina 8.56, koszt za godzinę 230,00 zł, - powyżej 5 szkoleń
- Compen Sp. z o.o. – wpłynęło 09.02.2016 godzina 8.50, koszt za godzinę 237,50 zł – powyżej 5 szkoleń.
- Przemysław Kubów – wpłynęło 09.02.2017 godzina 8.01, koszt za godzinę 38,75 zł. – powyżej 5 szkoleń.
- More&Better Sp. z o.o. – wpłynęło 08.02.2017, koszt za godzinę 125 zł. – powyżej 5 szkoleń
- HR Center Marta Majcher – wpłynęło 08.02.2017, koszt za godzinę 69,00 zł. – powyżej 5 szkoleń.
- Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości – wpłynęło 08.02.2017, koszt za godzinę 62,40 zł. – powyżej 5 szkoleń.
- Delta Training – wpłynęło 08.02.2017, koszt za godzinę 456,00 zł.
- Brainstorm Group Sp. z o.o. – wpłynęło 03.02.2017, koszt za godzinę 186,25 zł
10. Rajos Consulting – wpłynęło 03.02.2017, koszt za godzinę 47,00 zł. – powyżej 5 szkoleń
11. Zespół Business Masters – wpłynęło 02.02.2017, koszt za godzinę 129,00 zł.
- Spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia zawarte w ramach ofert potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu wszystkich oferentów.
- Kryteria wyboru ofert:
- W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90
- doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń – 10% - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10
WYBÓR WYKONAWCY
- Centrum Szkoleń Wielozawodowych ”DELTA” – 73,47 + 10 = 83,47 pkt
- InfoBIzTech Monika Pietroń – 15,16 + 10 = 25,16 pkt
- Compen Sp. z o.o. – 14,68 + 10 = 24,68 pkt.
- Przemysław Kubów – 90 + 10 = 100 pkt.
- More&Better Sp. z o.o. – 27,90 + 10 = 37,90 pkt
- HR Center Marta Majcher – 50,54 + 10 = 60,64 pkt
- Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości – 55,89 + 10 = 65,89 pkt.
- Delta Training – 7,67 pkt.
- Brainstorm Group Sp. z o.o. – 18,72 pkt
- Rajos Consulting – 74,20 + 10 = 84,20 pkt
- Zespół Business Masters – 27,03 pkt.
Wybrana została oferta Przemysław Kubów. Oferta uzyskała największą ilość punktów.
Protokół sporządzono w dniu 09.02.2017