Ogłoszenie Nr K.210.2.2016
Data ukazania się ogłoszenia: 5 stycznia 2017 r.
WÓJT GMINY BRZEŹNICA
UL. KRAKOWSKA 109
34-114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: DYREKTOR GMINNEGO CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w BRZEŹNICY - umowa o zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy Dyrektora
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne):
- Spełnienie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) określonych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych,
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie zarządzania, administracji publicznej lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania, administracji publicznej),
- Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- Znajomość problematyki zarządzania i funkcjonowania jednostek oświatowych,
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw:
- o systemie oświaty,
- Karta Nauczyciela,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- kodeksu pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawa zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o ochronie danych osobowych,
3) Znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
- Umiejętność kierowania zespołem, myślenia strategicznego, delegowania zadań,
- Dyspozycyjność,
- Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
- Odporność na stres,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- Dobra organizacja pracy,
- Biegła znajomość obsługi komputera.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Nadzór i koordynacja nad prowadzeniem obsługi gospodarki finansowej, kadrowo-płacowej, administracyjnej, organizacyjnej, rachunkowości i sprawozdawczości placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzeźnica.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Centrum oraz dyrektorów jednostek obsługiwanych,
- Sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem merytorycznym.
- Nadzorowanie prawidłowości przygotowania przez dyrektorów projektów planów finansowych placówek oświatowych oraz opracowywanie zbiorczych wniosków do budżetu gminy w zakresie oświaty.
- Pomoc dyrektorom obsługiwanych placówek w zakresie prawidłowej realizacji planu finansowego placówki.
- Organizowanie i prowadzenie prac statystycznych dotyczących oświaty, sporządzanie zbiorczych i okresowych sprawozdań i analiz.
- Opracowywanie planu finansowego Centrum i prawidłowa realizacja budżetu Centrum.
- Nadzór nad przygotowaniem przez dyrektorów placówek oświatowych projektów organizacyjnych zgodnych z ramowymi planami nauczania.
- Prowadzenie spraw z zakresu organizacji konkursów na stanowiska dyrektorów jednostek obsługiwanych.
- Obsługa komisji egzaminacyjnych w sprawie uzyskiwania przez nauczycieli stopni awansu zawodowego.
- Nadzór nad spełnianiem obowiązku nauki.
- Organizowanie i rozliczanie dowozu uczniów do szkół.
- Realizacja zadań z zakresu pomocy materialnej dla uczniów o charakterze motywacyjnym.
- Realizacja zadań z zakresu pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym.
- Sporządzanie zestawień zbiorczych w Systemie Informacji Oświatowej.
- Opracowanie zbiorczych projektów, planów i analiz ekonomicznych oraz informacji w zakresie oświaty i wychowania.
- Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, prowadzeniem, utrzymaniem i likwidowaniem przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów.
- Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem bezpłatnego transportu dla dzieci niepełnosprawnych,
- Przygotowywanie i realizacja porozumień z innymi gminami w sprawie zwrotu kosztów pobytu dzieci uczęszczających do przedszkoli na terenie innych gminy.
- Współdziałanie z Kuratorium Oświaty w Krakowie jako organem nadzoru pedagogicznego, w realizacji zadań oświatowych w Gminie Brzeźnica.
4. WARUNKI PRACY:
- Wymiar czasu- 1 etat
- Praca na stanowisku zarządzającym, decyzyjnym, wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych,
- Praca o charakterze administracyjnym, siedząca, chodząca, wymagająca wyjazdów w teren, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. Biuro mieści się na parterze budynku: Brzeźnica ul. Krakowska 111.
5. INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Brzeźnicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny
- życiorys (CV)
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
- Kserokopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
- Oświadczenie o stanie zdrowia,
- Oświadczenie o niekaralności i korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica (dziennik podawczy lub sekretariat) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do urzędu gminy) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy ” do dnia 16 stycznia 2017 roku do godz. 15.00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwuetapowo:
I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami z zakresu znajomości przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych” (t.j. Dz.U. z 2015 poz.2135 z późn. zm.).
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie Internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos